::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


تعداد بازدید : 546
نویسنده پیام
hamid58
آفلاین



ارسال‌ها: 53
عضویت: 18 /11 /1391
شناسه یاهو:
تشکر شده: 1
سوزماز!!!!! شایدم سس ماست!!!! و احتمالا بشه گفت سوس ماس!!!!! چیست؟


سوزماز!!!!! شایدم سس ماست!!!! و احتمالا بشه گفت سوس ماس!!!!! و البته چیزای دیگه هم میگن که نمیشه اینجا نوشت 😀 ولی خب موضوع چیه؟!

سوسماز
واژه‌ی سوسماز یا سوس ماز که به‌صورت Susmaz نوشته می‌شود، مختص زبان ترکی (Turkish) بوده و در جملات مختلف، معانی متفاوتی دارد؛ اما به‌طور خلاصه می‌توان گفت که معادل آن در زبان فارسی، «خفه»، «آرام»، «آرام نشدن»، «ساکت»، «خفه شدن» و «خفه شو» بوده و در زبان انگلیسی نیز یکی از معادل‌های آن «Shut up» می‌باشد. البته مترجم گوگل این واژه را «ساکت نیست» و «سکوت نخواهد کرد» ترجمه می‌کند.
این روزها می‌توانید کلمات مرتبط با سوسماز را در بسیاری از ویدیوهای اینستاگرامی مشاهده کنید؛ که معمولا با آهنگ «سوسماز گونلومون یاراسی (Susmaz gönlümün yarası)» پخش می‌شوند. اما هدف چیست؟! چالش سوسماز چیست و چه افتاقی رخ داده است؟!

سورا اسکندرلی (Sura iskenderli)
سورا اسکندرلی (Sura İskəndərli‎)، یکی از خوانندگان موسیقی پاپ ترکی آذربایجانی و زاده‌ی 1994 میلادی از باکو (جمهوری آذربایجان) است. این خواننده، آهنگی با نام Yaram Derinden منتشر کرده است.

چالش سوسماز چیست؟
چالش ساخت ویدیوهای سوسماز، به این صورت است که بخش ابتدایی آهنگ برروی قسمتی از ویدیوها Susmaz gönlümün yarası قرار داده می‌شود. اما دقیقا باید چه ویدیویی ساخت؟! و منظور از ویدیوها چیست؟!

این آهنگ، معمولا در مواقعی استفاده می‌شود که جو یا فضای یک اتفاقی، به اوج خود یا به قسمت سنگین خود رسیده و به‌عبارتی موردی که جلویمان قرار دارد، کمرشکن باشد. اگر به ویدیوهای ساخته شده نیز دقت کنید، در چنین شرایطی این آهنگ پخش می‌شود. این چالش، وطنی (ایرانی) بوده و در خارج از کشور وجود ندارد.
خب پس سس ماست چیه؟
گفتن عبارت‌های دیگری مثل سس ماس، سس ماست، سوسماس و …، علت‌های مختلفی می‌توانند داشته باشند؛ که عمدتا یا می‌تواند به دلیل بی اطلاعی و متوجه نشدن متن آهنگ و یا در جهت تمسخر مورد استفاده قرار گیرد.

حالا به افتخاره خودتون می‌تونید یه سوسماز پلی بدین 😄
لینک چالش هاتون رو هم می‌تونید از قسمت نظرات برامون بفرستید تا منتشر کنیم 😉

چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 - 19:27
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !